Panaszkezelés:

Felhívjuk figyelmét, hogy a panaszbejelentés, panaszkezelés intézéséhez az Ön személyes adatainak megadása is szükséges.

Ezért a panaszbejelentéssel Ön felhatalmazást ad személyes adatainak szükséges célú és mértékű kezelésére, feldolgozására.

 

Panasz benyújtási lehetőségek a Panaszkezelési szabályzat szerint lehetséges

Szóbeli panasz: 

  • személyesen az előre egyeztetett időpontban

        Tel.:     +36 30/ 290-3429

        cím:     890 Zalaegerszeg, Deák Ferenc tér 3./C.

  • telefonon a  +36 21/ 333-2941 számon

        rendelkezésre állás: Hétfő 8-20 óra , Kedd - Péntek 8-16 óra

Telefonon közölt szóbeli panasz esetén hanfelvétel készül, melyet 1 évig kell megőrizni.

Valamennyi  telefonon történt panasz bejelentésről feljegyzést készítünk, amelynek egy

példányát hivatalosan megküldjük ügyfelünk részére. Amennyiben 8 napon belül nem kapunk visszajelzést, ügyfelünk részéről elfogadottnak tekintjük a feljegyzés tartalmát.

Írásbeli panasz:

  • postai úton:    8900 Zalaegerszeg, Deák Ferenc tér 3./C.

  • telefaxon:       +36 92/ 630 022

  • e-mailben:      ikonkft@ikonkft.hu

 

Kérjük a "Panasz bejelentő nyomtatvány" használatát.
A megküldött panaszt célszerű tértivevényes küldeményként postázni.

 

Panaszkezelési koordinátor:  Csapó Andrea

Keresés

Elérhetőség

IKON Biztosítási Alkusz Kft. 8900 Zalaegerszeg
Deák Ferenc tér 3./C.
+36 92 630 - 022
+36 30 290 - 3429